Jeux d'Enfants

Känner att min reservation mot barn börjar släppa något.
Har träffat flera barn som varit riktigt roliga faktiskt. Sötast var den lilla franska pojken Adrian som kom fram till mig på tåget, skrapar foten i marken. "Bonjour". Springer sen till maman och berättar om la femme brevid haha.
Barn som pratar franska är faktiskt riktigt söta. Allé allé.
Ah le lapin!

Tänkte själv på hur dålig min franska är och hur dåligt jag hängde med deras. Måste ta upp den igen
och främst besöka Frankrike! Får se om det blir nåt i vår eller höst.
I wish.

En annan söt fransyska:


Kommentarer
Postat av: Emma

Nämen, du ser, barn är inte så farliga trots allt ;)

2010-12-26 @ 23:41:32
URL: http://holymolymeohmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0